Skip to main content
 
 

Sprzedaż i CRM

Obojętnie jaki profil działalności prowadzisz oraz w jaka branża Cię charakteryzuje, moduł sprzedaży i CRM pozwoli Ci na efektywne zarządzanie oraz skuteczne utrzymywanie relacji biznesowych z Twoimi klientami.

Jeśli zależy Ci na realnej poprawie wydajności procesów sprzedażowych w Twojej firmie skorzystaj z funkcji modułu enova65 Sprzedaż, dzięki której w pełni zautomatyzujesz oraz ulepszysz działania handlowe w Twoim biznesie.

Co zyskujesz?

  1. Mobilną i w pełni zautomatyzowaną platformę umożliwiającą sprawne zarządzanie zleceniami oraz działaniami w obszarze działu handlowego Twojej firmy.
  2. Niezależność w procesie CRM dla Twojego handlowca. Dzięki swoim funkcjom enova365 zagwarantuje Ci dostęp do wielu danych oraz historii zamówień i wskaźników sprzedażowych. Możesz wyznaczać cele, analizować raporty oraz usprawniać procesy decyzyjne w Twojej firmie w elastyczny i w pełni dopasowany dla Twojego profilu działalności sposób.
  3. Integrację z innymi zewnętrznymi systemami odpowiedzialnymi za realizację działań w zakresie e-commerce lub procesów w innych firmach na poziomie różnych, wielobranżowych przedsiębiorstw, z którymi współpracujesz na co dzień.
  4. Arkusze kalkulacyjne CRM oraz zestawienia sprzedaży w jednym miejscu. Dzięki możliwością modułu enova365 masz dostęp do wszystkich danych i podsumowań finansowych związanych z procesami sprzedażowymi, o które opierasz charakter działalności swojego biznesu.

Możliwości, które skutecznie usprawnią proces handlu i sprzedaży w Twojej firmie.

Ewidencja działań sprzedażowych

Dzięki odpowiednim filtrom dostępnym na poziomie aplikacji, enova375 pozwala gromadzić informacje o klientach, działaniach i zleceniach, które wykonujesz w obrębie konkretnego kontrahenta. Dzięki narzędziom CRM możesz zestawiać wiele danych i filtrować je wg wartości wyznaczających kampanie sprzedażowe, zdarzenia oraz inne aktywności w procesie sprzedaży. Tworzenie bazy kontaktów oraz jej import z poziomu programu to kolejna funkcja, która ułatwi Ci codzienne zarządzanie działem handlowym Twojej firmy.

Lejek sprzedażowy, czyli budowanie i analiza strategii sprzedażowej w Twojej firmie

Obsługa tzw. lejka sprzedażowego pozwala na analizę działań na wielu płaszczyznach. Funkcja lejka sprzedażowego to nic innego, jak planowanie kompleksowego procesu sprzedaży, poprzez dobór odpowiednich strategii marketingowych w przedsiębiorstwie. Enova365 umożliwia konkretyzowanie oraz określanie działań, jakie ma podjąć zespół Twoich pracowników, aby zrealizować założenia i wskaźniki planu sprzedażowego. Dzięki wykorzystaniu tego systemu możesz na bieżąco śledzić etapy domykania sprzedaży, a także na podstawie zgromadzonych tam danych, delegować zadania oraz działania, które należy podjąć, aby Twój produkt został skutecznie sprzedany przez handlowców.

Raportowanie

Program do księgowości enova365 umożliwia dostęp do gotowych wzorów raportów, a także swobodny eksport i edycję danych z jednego arkusza do drugiego, a także generowanie poziomu realizacji efektów za pomocą wykresów i diagramów. To Ty wyznaczasz wartości oraz wskaźniki, a także sposób ich gromadzenia oraz metody ich raportowania. Dopasowujesz analizę i forecasty do charakteru i potrzeb Twojej branży. Funkcje aplikacji dają Ci pełną dowolność w budowaniu oraz weryfikacji prognoz, które mogą dotyczyć każdego obszaru działalności Twojej firmy.

Określanie planu działania i obsługi procesów

Funkcje CRM w enova365 umożliwiają z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS wysyłanie powiadomień do użytkowników informujących ich o pojawianiu się nowego zadania, które zostało im zlecone. Pojawiające się alerty mogą również dotyczyć zbliżającego się terminu płatności, a także informować o rozpoczęciu innych działań w zakresie sprzedaży, jak np. reklamacja określonego produktu/zlecenia. Dzięki temu masz dostęp do zamówień i działań sprzedażowych w jednym miejscu, a ich historia umożliwia zaplanowanie strategii sprzedażowych oraz dopasowanie produktu i zlecenia do wymogów Twoich kontrahentów.

Mobilne biuro sprzedaży

Moduł enova365 oprócz wyżej wymienionych funkcji, umożliwia wsparcie dla handlowców oraz biura sprzedażowego w Twojej firmie. Dzięki aplikacji mobilnym, działających z poziomu programu wszystkie dokumenty handlowe: zapytania ofertowe, oferty oraz zamówienia mogą być dostępne na urządzeniu mobilnym Twojego handlowca. Dzięki temu możesz efektywniej zarządzać zasobami kadrowymi w swoim przedsiębiorstwie, a Twoi handlowcy mogą umawiać wizyty u klienta oraz mieć dostęp do cennika, prezentacji w dowolnym miejscu, w jakim się akurat znajdują. Takie rozwiązanie niezwykle skraca czas przeznaczony dotychczas na wykonywanie tych zadań bezpośrednio z biura, a mobilny charakter aplikacji pozwala na ciągły monitoring działań handlowych. CRM w enova365 realnie usprawnia współpracę oraz efektywność procesów sprzedażowych w Twoim przedsiębiorstwie.

Uzyskaj już dziś dostęp do:

  • zautomatyzowanego procesu CRM dla Twoich pracowników – zoptymalizuj procesy sprzedażowe oraz strategie handlowe w Twojej firmie
  • faktur i dokumentów przewozowych w jednym miejscu – zarządzaj dokumentami księgowymi w zakresie jednego programu
  • pulpitu kontrahenta – podnieś komfort pracy w relacjach biznesowych, a także zwiększaj zasięgi i wydajność działań w zakresie handlu i sprzedaży
  • przedstawiciela handlowego – wspieraj oraz ułatwiaj za pomocą wygodnego interfejsu
    i mobilnej aplikacji pracę w terenie Twoich handlowców
  • windykacji – windykuj i egzekwuj należności od dłużników oraz monitoruj na bieżąco historię powiązaną z Twoimi konkretnymi kontrahentami
  • powiadomień SMS/E-MAIL – informuj pracowników oraz kontrahentów o nowych zleceniach
    i zdarzeniach w zakresie sprzedaży, a także korzystaj z funkcji przesyłania faktur za pośrednictwem poczty CRM
  • Workflow – usprawnij wydajność i upłynnij pracę na każdym poziomie Twojego przedsiębiorstwa

Funkcje, które wdrożysz w swoim przedsiębiorstwie, bez względu na jej wielkość oraz profil działalność pozytywnie wpłyną na czas oraz efekt zarządzania Twoją firmą, a Twoje zasoby i możliwości będziesz mógł od teraz koncentrować na faktycznych i decydujących działaniach rozwoju Twojego biznesu.