Handel i magazyn

Dostęp do informacji na temat stanów magazynowych, kontrola zamówień, skuteczne planowanie procesu produkcji, te jak i wiele innych funkcji pozwolą Ci na optymalizację procesów sprzedażowych w Twojej firmie.

Jakie rozwiązania dla Twojego biznesu zapewni Ci program enova365?

Program księgowy enova365 pozwala na zarządzanie przedsiębiorstwem bez względu na charakter Twojej działalności. Jego funkcje oraz możliwości mogą być swobodnie wykorzystane w zależności od potrzeb Twojej firmy. Program dedykowany jest zarówno dla dużych przedsiębiorstw, poprzez średnio oraz te najmniejsze. Charakter Twojej branży nie ma wpływu na wydajność i użyteczność programu.

Zakres możliwości oraz funkcji Enova365 jest bardzo duży. Program wspiera oraz ułatwia skuteczne zarządzanie strukturą firmy, a także pozwala na monitorowanie oraz analizowanie celi, które wyznaczasz w swoim biznesie.

Bez względu na to, czy prowadzisz firmę zajmującą się sprzedażą, produkcją czy zajmujesz się spedycją i prowadzisz magazyn, program enova365 ułatwi Ci prowadzenie ksiąg rachunkowych, bilansów, stanów magazynowych a także innych funkcji systemu ERP.

Sprawdź już dziś, jakie funkcje programu księgowego enova365 będą idealne dla Twojej firmy!

System ERP dla handlu i produkcji

Śledzenie stanów magazynowych i monitoring dystrybucji

Enova365 posiada funkcję stałego monitoringu oraz śledzenia zasobów magazynowych Twojej firmy. Dzięki Księdze Inwentarzowej, która stanowi moduł programu, masz możliwość wglądu do bieżących oraz zrealizowanych zamówień, informacji o kontrahencie oraz innych danych, które będą na bieżąco aktualizowane w systemie. Wykorzystanie systemu ERP programu enova365 dla handlu znacząco ułatwia inwentaryzację oraz śledzenie stanów magazynowych Twojej firmy. Dzięki temu masz pewność, co oraz jakie produkty zostały dystrybuowane z Twojego magazynu.

Planowanie i zlecanie produkcji

Enova365 jest idealnym rozwiązaniem dla firm produkcyjnych. Moduł Handel i Magazyn pozwala na stały monitoring procesów produkcyjnych oraz podgląd na planowane zlecenia w obszarze systemu produkcji w Twojej firmie.

Integracja systemowa

Program księgowy enova365 jest dostosowana do możliwości systemów zewnętrznych. Co to oznacza w praktyce? Dzięki niej masz możliwość swobodnej integracji systemów do zarządzania produkcją z systemem odpowiedzialnym za sprzedaż.

Budowanie modułowe

Program pozwala na dopasowanie jego funkcji do profilu Twojej firmy. Funkcjonalność obszaru Handel i Magazyn zezwala na dowolne i indywidualne dopasowanie jego modułów do Twoich potrzeb. Dzięki temu masz pewność, że funkcje programu będą w pełni wykorzystywane w Twojej firmie.

To, co wyróżnia moduł Handel i Magazyn programu enova365 to niezwykła elastyczność pozwalająca na dopasowanie jego funkcji do Twoich indywidualnych potrzeb.

Program enova365 wspiera procesy sprzedażowe, poprzez możliwość planowania, organizowania oraz obsługi zleceń w Twojej firmie.

Możliwości w tym zakresie są bardzo duże. Enova365 umożliwia w pełni zautomatyzowany system służący do rejestrowania zleceń oraz monitoringu zamówień. Jest to możliwe dzięki funkcji integracji z systemami zewnętrznymi wspierającymi e-commerce lub rozwiązaniami typu EDI.

Sprzedaż w jednym miejscu

Moduł Handel i Magazyn umożliwia tworzenie dokumentów dla wielu dostawców oraz kontrahentów. Dzięki w pełni zoptymalizowanemu systemu wprowadzania i śledzenia zleceń, program może wygenerować dokumenty sprzedażowe dla konkretnego klienta, zapisując historie poprzednich zamówień w jednym miejscu. Dodatkowo, moduł ten niezwykle ułatwia zarządzanie oraz planowanie sprzedaży poprzez możliwości wybrania konkretnych i dopasowanych modeli do określonych zleceniobiorców. System jest bardzo intuicyjny przez co umożliwia rezerwację dostaw oraz liczbę określonego produktu dla wybranego przez Ciebie kontrahenta.

ERP zdalnie, czyli możliwość zarządzania sprzedażą z dowolnego miejsca

Powyższe funkcje programu enova365 to oczywiście nie wszystko. System bowiem udostępnia funkcje dedykowaną specjalnie dla przedstawiciela handlowego, który wspiera jego działania poza siedzibą firmy. Dostęp do niezbędnych informacji w zakresie sprzedaży Twojego produktu możliwy jest nawet za pomocą urządzeń mobilnych.

Samodzielny kontrahent

Dzięki enova365 masz możliwość usprawnienia komunikacji między Twoją firmą a Twoimi klientami. Jest to kolejna funkcja, która niezwykle usprawni sprzedaż oraz handel w systemie ERP w Twojej firmie. Moduł ten umożliwia Twoim kontrahentom uzyskanie informacji do ich wcześniejszych zamówień oraz dokumentów sprzedażowych. Dzięki temu, Twój klient ma dostęp do działań sprzedażowych dotyczących jego firmy o dowolnym miejscu i czasie.

Skuteczna windykacja

System ERP enova365 wspiera działania skutecznej windykacji w Twojej firmie. Dzięki modułowi Windykacja masz kontrole nad należnościami od Twoich kontrahentów, wgląd w listę dłużników oraz możliwość zapisywania historii opłaconych zleceń. Automatyzacja płatności pozwoli na łatwe egzekwowanie pieniężnych zaległości od Twoich kontrahentów.

Raportowanie oraz optymalizacja baz danych

Moduł Buisness Intelligence (system BI) pozwala na gromadzenie, przetwarzanie oraz monitorowanie tworzonych przez Ciebie baz danych. Ponad to, system spełnia funkcję monitoringu wskaźników – celów, które za pomocą paneli BI będą stale raportowane, a ich postęp realizacji będzie widoczny w systemie za pośrednictwem wykresów i innych diagramów. To Ty decydujesz, jakie dane oraz wskaźniki chcesz, żeby były stale monitorowane i sprawdzane. Dzięki szybkiemu i stałemu wglądowi w postęp i raporty Twojej firmy masz wsparcie w zakresie podejmowania decyzji biznesowych w dowolnym dla Ciebie momencie.

Przepływ pracy w systemie ERP enova365

Enova365 oprócz zaawansowanych funkcji księgowych pozwala na sprawną organizację pracy Twoich pracowników. Jest to możliwe dzięki modułowi Workflow, który umożliwia automatyzację procesów organizacyjnych struktur w Twoim przedsiębiorstwie oraz organizację pracy użytkowników przypisanych do konkretnych grup odpowiedzialnych za określone przez Ciebie zadania. Moduł ten otwiera możliwość sprawnego zarządzania procedurami w firmie, minimalizując ryzyko wystąpienia błędu i niewłaściwej komunikacji.

Powyższe funkcje to tylko kilka z wielu możliwości, jakie daje program księgowy enova365. Jego zasoby oraz moduły możesz indywidualnie dopasować do Twojego modelu biznesowego. Program w żaden sposób Cię nie ogranicza, a wręcz umożliwia i wspiera procesy zarządzania oraz decyzyjne w Twoim przedsiębiorstwie. Korzystając z modułów umożliwiających monitoring stanów magazynowych, planowanie procesu produkcji, połączenie systemu z e-sklepem oraz możliwość rejestracji i generowania dokumentów CMR, to rozwiązanie, które pozwoli Ci na zaoszczędzenie czasu na wielu płaszczyznach w Twojej firmie, który możesz przeznaczyć na ciągłe udoskonalanie oraz rozwijanie Twojego biznesu.