Sprzedaż w jednym miejscu
Moduł Handel i Magazyn umożliwia tworzenie dokumentów dla wielu dostawców oraz kontrahentów. Dzięki w pełni zoptymalizowanemu systemu wprowadzania i śledzenia zleceń, program może wygenerować dokumenty sprzedażowe dla konkretnego klienta, zapisując historie poprzednich zamówień w jednym miejscu. Dodatkowo, moduł ten niezwykle ułatwia zarządzanie oraz planowanie sprzedaży poprzez możliwości wybrania konkretnych i dopasowanych modeli do określonych zleceniobiorców. System jest bardzo intuicyjny przez co umożliwia rezerwację dostaw oraz liczbę określonego produktu dla wybranego przez Ciebie kontrahenta.
ERP zdalnie, czyli możliwość zarządzania sprzedażą z dowolnego miejsca
Powyższe funkcje programu enova365 to oczywiście nie wszystko. System bowiem udostępnia funkcje dedykowaną specjalnie dla przedstawiciela handlowego, który wspiera jego działania poza siedzibą firmy. Dostęp do niezbędnych informacji w zakresie sprzedaży Twojego produktu możliwy jest nawet za pomocą urządzeń mobilnych.
Samodzielny kontrahent
Dzięki enova365 masz możliwość usprawnienia komunikacji między Twoją firmą a Twoimi klientami. Jest to kolejna funkcja, która niezwykle usprawni sprzedaż oraz handel w systemie ERP w Twojej firmie. Moduł ten umożliwia Twoim kontrahentom uzyskanie informacji do ich wcześniejszych zamówień oraz dokumentów sprzedażowych. Dzięki temu, Twój klient ma dostęp do działań sprzedażowych dotyczących jego firmy o dowolnym miejscu i czasie.
Skuteczna windykacja
System ERP enova365 wspiera działania skutecznej windykacji w Twojej firmie. Dzięki modułowi Windykacja masz kontrole nad należnościami od Twoich kontrahentów, wgląd w listę dłużników oraz możliwość zapisywania historii opłaconych zleceń. Automatyzacja płatności pozwoli na łatwe egzekwowanie pieniężnych zaległości od Twoich kontrahentów.
Raportowanie oraz optymalizacja baz danych
Moduł Buisness Intelligence (system BI) pozwala na gromadzenie, przetwarzanie oraz monitorowanie tworzonych przez Ciebie baz danych. Ponad to, system spełnia funkcję monitoringu wskaźników – celów, które za pomocą paneli BI będą stale raportowane, a ich postęp realizacji będzie widoczny w systemie za pośrednictwem wykresów i innych diagramów. To Ty decydujesz, jakie dane oraz wskaźniki chcesz, żeby były stale monitorowane i sprawdzane. Dzięki szybkiemu i stałemu wglądowi w postęp i raporty Twojej firmy masz wsparcie w zakresie podejmowania decyzji biznesowych w dowolnym dla Ciebie momencie.
Przepływ pracy w systemie ERP enova365
Enova365 oprócz zaawansowanych funkcji księgowych pozwala na sprawną organizację pracy Twoich pracowników. Jest to możliwe dzięki modułowi Workflow, który umożliwia automatyzację procesów organizacyjnych struktur w Twoim przedsiębiorstwie oraz organizację pracy użytkowników przypisanych do konkretnych grup odpowiedzialnych za określone przez Ciebie zadania. Moduł ten otwiera możliwość sprawnego zarządzania procedurami w firmie, minimalizując ryzyko wystąpienia błędu i niewłaściwej komunikacji.
Powyższe funkcje to tylko kilka z wielu możliwości, jakie daje program księgowy enova365. Jego zasoby oraz moduły możesz indywidualnie dopasować do Twojego modelu biznesowego. Program w żaden sposób Cię nie ogranicza, a wręcz umożliwia i wspiera procesy zarządzania oraz decyzyjne w Twoim przedsiębiorstwie. Korzystając z modułów umożliwiających monitoring stanów magazynowych, planowanie procesu produkcji, połączenie systemu z e-sklepem oraz możliwość rejestracji i generowania dokumentów CMR, to rozwiązanie, które pozwoli Ci na zaoszczędzenie czasu na wielu płaszczyznach w Twojej firmie, który możesz przeznaczyć na ciągłe udoskonalanie oraz rozwijanie Twojego biznesu.