enova365 – program księgowy dla Biur Rachunkowych

enova365 to nowoczesny, pewny i zawsze gotowy na zmiany program księgowy dla Biur Rachunkowych.

Jakie możliwości daje enova365 dla Biur Rachunkowych?

System enova365 to nie tylko idealne oprogramowanie ERP/CRM dla małych i dużych firm, ale również moduł wspierający oraz usprawniający procesy księgowe niezbędne w prowadzeniu Biura Rachunkowego.

Z oprogramowania enova365, jako odpowiedniego systemu dla Biur Rachunkowych korzysta wiele firm w całej Polsce, fakt jego funkcjonalności oraz stosowania potwierdza samo Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Oznacza to, że system oprócz tego, że jest w pełni profesjonalny oraz zgodny z aktualnymi przepisami prawa, jest przede wszystkim stabilny i odpowiedni dla gigantów księgowych.

Jakie moduły i funkcje sprawdzą się w Twoim Biurze Rachunkowym?

  • eDeklaracje, zarządzanie kadrami oraz rozliczenia kadrowo-płacowe. Program księgowy dla Biur Rachunkowych enova365 umożliwia sporządzanie list płac oraz ich obsługę zgodnie z najnowszymi przepisami oraz nowoczesnymi metodami pracy. Dzięki enova365 masz możliwość obsługi wszystkich deklaracji podatkowych (PIT-11, 4R, 8AR, 40, R, 8C, a także IFT-1R i IFT-1), zgłoszeń ubezpieczonych (ZUA, ZIUA, ZZA, ZWUA, ZCNA) i rozliczeniowych (DRA, RCA, RSA, RZA). Moduł pozwala na swobodny eksport deklaracji ZUS do programu Płatnik oraz generowanie raportów w zakresie dokumentu Z-03, Z-06, DG-1 dla GUS.
  • Rozliczanie czasu pracy, godzin nadliczbowych, zwolnień i wielu innych. Oprogramowanie księgowe enova365 usprawnia oraz przyśpiesza pracę nad obliczaniem wynagrodzeń
    z uwzględnieniem dodatkowo przepracowanych godzin, a także zwolnień lekarskich itp.
  • Składanie wniosków urlopowych oraz delegacji. Moduł Pulpit dla Klientów pozwala na zdalne składanie tych dokumentów, co znacznie ułatwia kontrolę nad urlopem pracownika oraz pozwala mu na dostęp do informacji o jego wynagrodzeniu.
  • Bezpieczeństwo danych zgodne z najnowszymi standardami oraz ustawą RODO. W systemie możesz przechowywać wszystkie najważniejsze informacje o kontrahentach bez obawy o ich bezpieczeństwo.
  • JPK i Deklaracje VAT. Program księgowy dla Biur Rachunkowych enova365 umożliwia również prawidłową obsługę rozliczenia podatku VAT zgodnie z aktualnymi procedurami oraz przepisami. Dzięki enova365 możesz w łatwy i bezpieczny sposób przesłać JPK_VAT bezpośrednio do bramki Ministerstwa Finansów. Oprogramowanie w ramach gwarancji gwarantuje stabilność oraz dostęp do zmian w JPK. Dzięki systemowi zyskujesz bezpieczeństwo w przypadku kontroli skarbowej oraz masz możliwość obsługi wszystkich 7 struktur plików (ewidencja VAT, wyciągi bankowe, ewidencja dekretów, zapisy w PKPiR, zapisy w ryczałcie
    i magazynowe JPK_MAG i JPK_FA). Program umożliwia także rozliczanie podatku od towaru i usług dwoma metodami: kasową oraz memoriałową oraz ewidencję VAT.

Program księgowy enova365 dla Biur Rachunkowych sprawdzi się również w:

  • Pełnej obsłudze księgowej Kontrahentów i ich pracowników
    Dzięki systemowi enova365 masz nieograniczoną możliwość zarządzania wieloma bazami oraz zasobami jednocześnie. System pozwoli Ci na obsługę wielu klientów oraz kontrahentów w jednym miejscu, bez konieczności budowania nowych baz danych w zakresie innego oprogramowania. Dodatkowo, jeśli wcześniej korzystałeś z funkcji innych programów księgowych, enova365 umożliwia Ci import danych z innych systemów zewnętrznych. Program w pełni zautomatyzuje oraz zoptymalizuje czynności, które powtarzasz w zakresie konkretnego Klienta, co praktyce oznacza, że od teraz będziesz mógł ich dokonywać bez Twojego udziału. W ramach funkcjonalności oprogramowania, będziesz mógł tworzyć deklaracje, JPK oraz inne dokumenty księgowe w zakresie jednego systemu oraz w wybranych przez Ciebie okresach rachunkowych. Dzięki menadżerowi DMS, czyli systemowi do zarządzania dokumentacją w firmie masz gwarancję szybkiego i łatwego dostępu do interesujących Ciebie dokumentów. Dzięki funkcji OCR – możliwości przekształcenia plików obrazowych JPG lub PDF (np. skanów) na tekst minimalizujesz ryzyko utraty danych poprzez zgubienie lub zniszczenie dokumentów papierowych.
  • Profesjonalnej obsługi biura i komunikacji z klientem
    Oprócz możliwości związanych z obsługą Twoich kontrahentów na zewnątrz, masz możliwość optymalizacji oraz koordynowania procesów kadrowo-płacowych wewnątrz Twojego Biura. To rozwiązanie jest bardzo pomocne w zakresie komunikacji z Twoim klientem, ponieważ dzięki usprawnionym i zautomatyzowanym procesom w Twojej firmie, zyskujesz czas i przestrzeń na skupienie uwagi na najważniejszych aspektach działalności Twojego Biura. Program enova365 dla Biur Rachunkowych umożliwia również współdzielenie bazy danych z Klientami, którzy również korzystają z tego oprogramowania księgowego. Pozwala to na zarządzanie wieloma bazami jednocześnie. Dodatkowo, takie moduły jak DMS, Workflow oraz CRM pozwolą na właściwe i szybkie przekazywanie informacji, usprawnią przepływ dokumentacji wewnątrz Twojej firmy, a także umożliwią Ci obsługę procesów marketingowo-sprzedażowych w ramach działalności Twojego Biura Rachunkowego.

Co sprawia, że program księgowy dla Biur Rachunkowych enova365 jest dedykowany dla Twojej firmy?

  1. System oparty na modułach
    System charakteryzuje się modułową budową, co pozwala na wprowadzenie usprawnień w każdym obszarze Twojej działalności. Możesz indywidualnie dobrać funkcje oraz moduły, które najbardziej sprawdzą się w Twoim Biurze. Dzięki temu, możesz zarządzać strukturą firmy wprowadzając usprawnienia w zakresie komunikacji (Workflow), obiegu dokumentów (DMS) oraz ich przetwarzania i eksportowania ze skanów (OCR). Co ważne, wszystkie działania w zakresie modułów enova365 są w pełni zgodne z obowiązującymi normami prawnymi oraz na bieżąco aktualizowane i wdrażane za pośrednictwem bezpłatnych aktualizacji programu. Zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Korzystanie modułowości programu księgowego enova365 znacznie wpływa na czas oraz wydajność procesów rozliczeniowo-płacowych w Twoim biurze. Dzięki wykorzystaniu funkcji Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego pozwala na bieżący dostęp do informacji dla Twojego Klienta. Takie rozwiązanie usprawni komunikacje w Twojej firmie, a swobodna i skuteczna wymiana informacji za pośrednictwem systemu pozwoli na uniknięcie błędu w rozliczeniach.
  2. Dostępność
    Program księgowy dla Biur Rachunkowych enova365 jest dostępny dla każdego Biura. Bez względu na to, czy prowadzisz małe, lokalne Biuro Rachunkowe czy duże Stowarzyszenie skupiające w sobie wiele, mniejszych oddziałów księgowych, masz możliwość wdrożenia systemu w firmie od zaraz. Dzięki Autoryzowanemu Partnerowi enova365 IT-Gramza masz możliwość wdrożenia oprogramowania enova365 w dowolnym miejscu. Doradzimy Ci, jakie funkcje oraz rozwiązania proponowane przez system sprawdzą się w Twoim Biurze Rachunkowym.
  3. Dostosowanie do nowych przepisów
    enova365 gwarantuje dostęp do najnowszych rozszerzeń w ramach bezpłatnych aktualizacji programu. Nasi specjaliści stale monitorują zmiany w polskim ustawodawstwie, dzięki czemu możesz czuć się bezpiecznie i mieć pewność, że wszystkie procesy księgowe w Twoim Biurze są zgodne z obecnymi normami prawnymi. Zdajemy sobie sprawę, że działalność jaką prowadzisz w dużej mierze opiera się na przesyłaniu oraz tworzeniu różnych deklaracji, zeznań podatkowych, które są podyktowane konkretnymi rozwiązaniami prawnymi, a ich niedopełnienie niesie za sobą poważne sankcje. Dlatego, nasze zespoły dbają o to, aby każdy dokument generowany w systemie był zgodny z literą prawa.
  4. Tworzenie raportów, zestawień finansowych i sprawozdań
    System umożliwia wdrożenie pełnej księgowości w Twoim Biurze Rachunkowym, co oznacza, że wszystkie dokumenty finansowo-rozliczeniowe oraz inne niezbędne zestawienia są realizowane w ramach jednego systemu. Enova365 umożliwia tworzenie, na podstawie dostępnych danych, wyników zestawień księgowych, bilansów, rachunków zysków i strat, a także rachunek przepływów pieniężnych. Dodatkowo, program dla Biur Rachunkowych enova365 automatycznie wylicza i obejmuje ewidencję VAT, karty wynagrodzeń pracowników, listy płac, zestawienie środków trwałych itp. Nie musisz martwić się o niezbędne obliczenia, które są potrzebne do sporządzenia powyższych zestawień, bowiem oprogramowanie wyliczy każdy element oraz wartość wskazaną do prawidłowego stworzenia danego dokumentu.

Jak wdrożyć system enova365?

W celu wdrożenia systemu enova365 musisz skontaktować się z Autoryzowanym Partnerem enova365 IT-Gramza, który przeanalizuje zaplecze informatyczne w Twoim Biurze oraz dobierze odpowiednie rozwiązania i moduły programu do Twoich potrzeb i oczekiwań. Wdrożenie oprogramowania może trwać od kilku do nawet kilkunastu miesięcy. Czas całego procesu uzależniony jest od wielu zmiennych, począwszy od oceny zaplecza systemowego i informatycznego w Twojej firmie, po oszacowanie liczby modułów, które będą wykorzystywane w Twoim Biurze Rachunkowym. Cała analiza oraz dopasowanie funkcjonalności odpowiednich modułów w Twojej działalności odbywa się na poziomie doradztwa autoryzowanego partnera enova365 IT-Gramza z przedstawicielem Twojego Biura lub bezpośrednio z Tobą. Po tym etapie, partner enova365 przedstawia wstępną analizę zaplecza oraz rekomenduje potrzebne rozwiązania informatycznie, niezbędne do odpowiedniego i stabilnego wdrożenia enova365 w Twoim Biurze. Na tym etapie możesz zlecić prace modernizacyjne również IT-Gramza Bydgoszcz, ponieważ dzięki temu zyskasz pewność, że cały proces wdrożeniowy zostanie przeprowadzony zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, a czas wdrożenia systemu może być krótszy z uwagi na przeprowadzanie niezbędnych prac adaptacyjnych przez jedną firmę. Po pracach polegających na stworzeniu w pełni skonfigurowanego i działającego oprogramowania, następuje etap uruchomienia całego systemu. Dzięki skorzystania z usług Autoryzowanego Partnera enova365 Bydgoszcz IT-Gramza, masz możliwość skorzystania ze wsparcia powdrożeniowego.

 

Najważniejsze funkcje, które przekonają Cię do tego, że program enova365 to rozwiązanie, którego potrzebujesz:

  1. Ewidencjonowanie środków pieniężnych – funkcje programu pozwalają Ci na prognozowanie, przewidywanie oraz planowanie przepływów środków pieniężnych w określonych przez Ciebie terminach oraz transzach. Dzięki modułowi Księga Inwentarzowa możesz prowadzić ewidencję majątku firmy według KRS oraz MSR.
  2. Zarządzanie kadrami i płacami – system pozwoli na integrację danych na wielu poziomach oraz usprawni procesy związane z tworzeniem listy płac, obliczaniem wynagrodzenia, a także przysługującego urlopu i wykorzystanych dotychczas zwolnień chorobowych.
  3. Księga Handlowa oraz Podatkowa – program umożliwia prowadzenie pełnej księgowości, jak i wdrożenie rozwiązań księgowych w uproszczonej formie, a ergonomiczne i nowoczesne narzędzia systemu pozwala na ewidencjonowanie dokumentów i sporządzanie deklaracji.
  4. Swobodny import oraz eksport dokumentów księgowych – program do księgowości dla Biur Rachunkowych enova365 umożliwia importowanie oraz eksportowanie dokumentów księgowych z innego systemu zewnętrznego oraz dowolnej bazy danych. Dzięki temu masz możliwość pracy na i w zakresie dokumentów, które zostały wygenerowane w innym programie.
  5. DMS oraz Pulpit Klienta Biura Rachunkowego – dzięki tym funkcjom w envoa365 masz możliwość wprowadzenia w pełni zautomatyzowanego systemu obiegu dokumentów w Twojej firmie oraz pracy z dokumentami, które dzięki systemowi OCR mogą zostać eksportowane z rozszerzenia JPG na plik tekstowy. Pulpit Klienta umożliwia z kolei swobodną komunikację pomiędzy Twoim Biurem Rachunkowym a Twoim Klientem. Dzięki temu masz szansę na usprawnienie procesu komunikacyjnego oraz stałego podglądu na aktualne zadania dotyczące Twojego Kontrahenta.