Jak wdrożyć system enova365?
W celu wdrożenia systemu enova365 musisz skontaktować się z Autoryzowanym Partnerem enova365 IT-Gramza, który przeanalizuje zaplecze informatyczne w Twoim Biurze oraz dobierze odpowiednie rozwiązania i moduły programu do Twoich potrzeb i oczekiwań. Wdrożenie oprogramowania może trwać od kilku do nawet kilkunastu miesięcy. Czas całego procesu uzależniony jest od wielu zmiennych, począwszy od oceny zaplecza systemowego i informatycznego w Twojej firmie, po oszacowanie liczby modułów, które będą wykorzystywane w Twoim Biurze Rachunkowym. Cała analiza oraz dopasowanie funkcjonalności odpowiednich modułów w Twojej działalności odbywa się na poziomie doradztwa autoryzowanego partnera enova365 IT-Gramza z przedstawicielem Twojego Biura lub bezpośrednio z Tobą. Po tym etapie, partner enova365 przedstawia wstępną analizę zaplecza oraz rekomenduje potrzebne rozwiązania informatycznie, niezbędne do odpowiedniego i stabilnego wdrożenia enova365 w Twoim Biurze. Na tym etapie możesz zlecić prace modernizacyjne również IT-Gramza Bydgoszcz, ponieważ dzięki temu zyskasz pewność, że cały proces wdrożeniowy zostanie przeprowadzony zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, a czas wdrożenia systemu może być krótszy z uwagi na przeprowadzanie niezbędnych prac adaptacyjnych przez jedną firmę. Po pracach polegających na stworzeniu w pełni skonfigurowanego i działającego oprogramowania, następuje etap uruchomienia całego systemu. Dzięki skorzystania z usług Autoryzowanego Partnera enova365 Bydgoszcz IT-Gramza, masz możliwość skorzystania ze wsparcia powdrożeniowego.
Najważniejsze funkcje, które przekonają Cię do tego, że program enova365 to rozwiązanie, którego potrzebujesz:
- Ewidencjonowanie środków pieniężnych – funkcje programu pozwalają Ci na prognozowanie, przewidywanie oraz planowanie przepływów środków pieniężnych w określonych przez Ciebie terminach oraz transzach. Dzięki modułowi Księga Inwentarzowa możesz prowadzić ewidencję majątku firmy według KRS oraz MSR.
- Zarządzanie kadrami i płacami – system pozwoli na integrację danych na wielu poziomach oraz usprawni procesy związane z tworzeniem listy płac, obliczaniem wynagrodzenia, a także przysługującego urlopu i wykorzystanych dotychczas zwolnień chorobowych.
- Księga Handlowa oraz Podatkowa – program umożliwia prowadzenie pełnej księgowości, jak i wdrożenie rozwiązań księgowych w uproszczonej formie, a ergonomiczne i nowoczesne narzędzia systemu pozwala na ewidencjonowanie dokumentów i sporządzanie deklaracji.
- Swobodny import oraz eksport dokumentów księgowych – program do księgowości dla Biur Rachunkowych enova365 umożliwia importowanie oraz eksportowanie dokumentów księgowych z innego systemu zewnętrznego oraz dowolnej bazy danych. Dzięki temu masz możliwość pracy na i w zakresie dokumentów, które zostały wygenerowane w innym programie.
- DMS oraz Pulpit Klienta Biura Rachunkowego – dzięki tym funkcjom w envoa365 masz możliwość wprowadzenia w pełni zautomatyzowanego systemu obiegu dokumentów w Twojej firmie oraz pracy z dokumentami, które dzięki systemowi OCR mogą zostać eksportowane z rozszerzenia JPG na plik tekstowy. Pulpit Klienta umożliwia z kolei swobodną komunikację pomiędzy Twoim Biurem Rachunkowym a Twoim Klientem. Dzięki temu masz szansę na usprawnienie procesu komunikacyjnego oraz stałego podglądu na aktualne zadania dotyczące Twojego Kontrahenta.